Bride_6470 Koşa koşa gitmenize gerek yok. Yaşadığım deneyime göre söylüyorum tabi ama her hamilelik farklıdır. Sancınız sık sık geliyorsa doğum yakın demektir ancak sancı çok sık değilse biraz bekleyip gidebilirsiniz ama yinede oyalanmamakta fayda var ama şu da bir gerçek ki filmlerdeki gibi su gelince sancıdan kıvranıp hastaneye zor yetişmiyorsun. 😃 Sakin sakin çantanızı alıp hatta kısa bir duş alıp gidebilirsiniz hastaneye