Nuraslanklc derya_78 drlar genelde önermiyor ama anne ve bebek için tehlike yoksa yada oluşturmayacaksa tutulabilir diyorlar bende 38+5 im muhtemelen bi kaç güne doğururum en azından denemek istedim bugün tutacağım inşallah tabi gündüz hiç bir iş yapmadan oturarak geçireceğim inşallah dayanabilirsem doğurana kadar tutarım 3-5 neyse 🫣
drya_slmz Hastanede çalışıyorum bebek erkenden gelir diye espiri yaptı doktorum bence ciddiydi bi doktorunuza danışın bence ama bebek açısından iyi değil
mavikalpvemavikalp derya_78 bacım erken doğum riskin varsa nasıl tutucaksın orucu günah karnındaki bebeğe Yanlış anlamayın yüce rabbim bilirde yani oruç tutsanız günah olur o derece
nursumdem Ben de 36+4 deyim doktoruma sordum bu haftalarda bebekler açlığa ve susuzluğa hiç dayanamıyor kesinlikle tutma dedi ( inançlı biri oruç tutmayı değersizleştirecwk biri değil bu sebeple söylediğine güveniyorum çok isterdim tutmayı ama tutmayacağım )