Hiiiillllaaaallll93 Merhabalar tatlış anneler 21+4 teyiz uygulamaya göre 20 Temmuzda doğum gözüküyor bebeğim erkek acaba uygulamada yazan tarihle uyuyor mu doğum günü 2 gün daha geç doğarsa aslan burcu olacak merak ettim 😂😂
TazeAnne02 Hiiiillllaaaallll93 Ben de 20+3 oldum bugün ☺️ uygulamada 26 temmuz da doğum gösteriyor sezeryan düşünüyorum sanırım daha erken gelecek benimki de yengeç burcu olacak kendimde yengeç burcuyum. Acaba yengeç erkeği nasıl olur diye düşünüyorum bende çünkü kendim çok duygusalim 🥹
Hiiiillllaaaallll93 Semmraa 22 temmuza kadar yengeç sonra aslan yanlışınız var 🥰 benim sorum o değil uygulamada yazan tahmini doğum ile bebeğin doğduğu gün aynı mı oluyor genelde
Hiiiillllaaaallll93 3prenses1prens peki uygulamadaki tahmini doğum tarihi ile birebir uyuyor mu bebeklerin doğduğu gün
Hiiiillllaaaallll93 3prenses1prens peki huyu nasıl hareketli mi sakin mi size düşkün mü benim hiç yengeç tanıdığım yok 🥹
isilaybestee Hiiiillllaaaallll93 doğum 37 ve 42 hafta arasında gerçekleşecek bir süreç benim bebeğim geç doğdu uygulamada 16 Şubat görünüyordu 40+3 de 19 şubatta doğdu onu normal doğumda hesaplamak biraz zor açıkçası
3prenses1prens Hiiiillllaaaallll93 evet bana çok düşkün bir bebek ama babasına da öyle çok hareketli istediği olmazsa küsüyor hemen mesela çok cilveli bir erkek çocuğuna bakarak aşırı konuşkan git gide arabalara daha düşkün olmaya başladı mesela bir yemeyi çok seviyor bunlar aklıma gelen tabi bizimkinin önde 2 tane ablası var hiç susmayan onların da çoğu hareketinde etkisi var elbet
Hiiiillllaaaallll93 TazeAnne02 siz kendiniz mi sezaryen istiyorsunuz ben vajinal doğum istiyorum belki gecikir bir iki gün 😂
TazeAnne02 Hiiiillllaaaallll93 Evet kendim sezeryan istiyorum ☺️ boyun kısa malum kiloda alıyoruz bir de canım tatlı o yüzden işin kolayına kaçmayı planlıyorum Allah izin verirse🥹🥰
Acelyapova Hiiiillllaaaallll93 vajinal dogumda 39 ve 40. Haftaya kadat bekletiyorlar ama sezeryanda 38den sonra eger bebeginiz saglikliysa bekletmiyorlar ona gore hesaplayabilirsiniz uygulamadaki 40. Haftaya gore hesaplanmis tarih 😊
-gamze-06 TazeAnne02 boy kısalığı ile doğumun alakası varmı bilmediğim için soruyorum yanlış anlamayın bir de boyunuz kaç ?
TazeAnne02 -gamze-06 Boyum kısa kilomda fazla olduğu için normal doğum zor oluyormus tabi kişiden kişiye değişebilir bu durum hiç de düşünmedim normal doğumu. Boyum 155 şuan kilom 75 🥹
isilaybestee -gamze-06 evet doktorum bana da çatı muayenesinde boyun kısa ama çatın gayet uygun diye. Tabi uzun olan insanların da çatı dar olabiliyor ama kısa olanlarda daha fazla bu durum
Hiiiillllaaaallll93 TazeAnne02 bence bi düşünün tabiki ikisi de bir doğum şekli ikisinin de zorlukları vardır ama sezeryan o an için rahat sonrası acılı vajinal doğumun o anı acılı sonraki süreç rahat tercih sizin yine tabi
Nurasl1 Bizimde temmuz 30 gösteriyor bakalım ne zaman gelicek yengeç erkeği çok zor umarım sonuna doğru olur
Rabia_dgn Reina Bende yengeç burcuyum o kadar haklısınız ki 😂 Ama yengeç erkekleri iyi oluyor ya çevrem hep öyle 😂
Rabia_dgn Hiiiillllaaaallll93 Yengeç erkekleri mükemmel oluyor inşallah yengeç olarak kalır hahahah 😂 Benim eşim Aslan burcu oda mükemmel ama hep bi lider tavırlar falan filan aslan burçları bi tık egolu oluyo sanki 😂😂
Reina Rabia_dgn ay neresi iyi yaw, ana kuzusu mıymıy bir şey. Hiç tarzım değil😃 bir de tripli oluyorlar evlerden ırak