36+3 üm ilk doğumum normaldi bu sefer bel fıtığım ve bel düzleşme yüzünden normal doğum yasağım var doktorum yarın için gel tahlillerini yapmaya başlayalım dedi sizce anestezi için sezaryen hazırlığı falan mıdır? İlk gebeliğimde bu haftalarda test tahlil falan istememişti yoksa rutin bir kontrol müdür?