Ceysey
Aşılar hakkında okuduklarımdan dolayı yazmak istedim...
Facebook’ta aşı karşıtı gruplar var. Önce onlara üye oldum. Sonra Aidin Salih’in Gerçek Tıp adlı kitabını okudum. Aşılar konusunda bilmediğim bir çok şey olduğunu fark ettim. Aşı yaptırın ya da yaptırmayın diye bir şey söylemiyorum. Sadece araştırın, bakın, mantığınıza uyanı uygulayın. Okuduklarımdan sonra kendimi vicdani olarak sorumlu hissettim. Sizlerle paylaşmak istedim. Rabbim hepimize hayırlı, sağlıklı evlatlar nasip etsin...