O haftalarda en çok beslenmeye ihtiyyaci var bebeğin de seninde. Aç kalınca kanın düşer, şekerin düşer,şu an en çok onlara ihtiyyac duyuyor. Hepimiz isteriz tutalım,ama bu durumda tutmamak,bebeğin sağlığı daha önemli,yani bu benim fikrim,herkesin kendi tercihi.