Kbrcan0033 Arkadaşlar bebeğimin hareketlerini normal olarak karında hissediyordm fakat bugün Kasık bölgesinde hissetmeye basladm bu neden oluyor başına gelen var mı
susaMom_ Kbrcan0033 Balım ben hep orada hissediyorum çünkü başı ne zaman ultrasona gitsek aşağıda duruyor o yüzden baskı yapıyor ama bir sıkıntı yok
Ugurhilal Kbrcan0033 normal canım korkma benim şuan karnımda at tepişiyor gibi bi sağ bi sol bi aşağı vuruyor bazen aşırı acıtıyor canımı zoru ne bilmiyorum içerde 😂
ngksu Ellove ya bazen benimde kaburgama bi dayıyo ayak ya da kafasını eğilme eğilemiyorum😂 sol göğüs altı sonra geçiyo sağ göğüs altına bıcırık ya😂😂
Kbrcan0033 ngksu biciriklar işte keyifleri nasl isterse öyle oluyolar aman sağlıklı olsunlar bu hallerini hep özleyeceğiz 😍
Kbrcan0033 susaMom_ çok şükür sıkıntı olmasn birde bana plesantan aşağıda dendi ama rahmi kapatmiyo acaba makat duruşundan dolayı mı eş aşağıda ya anlamadım ki 🙄
susaMom_ Kbrcan0033 Balım benim bebeğimin kafası nerdeyse rahimde plesantada onun solunda yüzüyle aynı hizada ikisi de aşağıda zaten rahim duvarına yapışıyor plesanta her yere yapışabilir doktorunla görüştüğünde bir problem yok deniyorsa sıkıntı yoktur streslenmeyin lütfen
Kbrcan0033 susaMom_ sorun yok ama 30.hafta alttan muayene edeym dedi ilk başlarda okuduklarımdan baya streslendim de sonra hayırlısı dedm Allah’a bıraktım 🙏😘
Kbrcan0033 susaMom_ evet ondan demek ki ilk gebelik ha tecrübe ediniyoruz işte böylelikle teşekkür ederim cevaplariniz için 😘❣️🤗