Bende ,6+4 um henüz doktora gitmedim ama kendi isteğimle tutmuyorum çünkü hem çalışıyorum hemde bünyem zayıf ve artık uzun süre aç kalınca midem eksimeye kötü olmaya başlıyor ,ilk aylar da olsa beslenmenin ve su içmenin önemi var ayrıca dinimiz de kolaylık sağlamış sonrasında kaza edebiliriz inşallah