Merymery2233 Canım az önce bu başlığı açtım bende de 9 haftada azaldı hemen koştum tabi doktora ultrasonda kalp atışını duydum rahatladım şimdi 10. Haftadayım Ve bitti belirtiler...
Bana gelen cevaplarda nadir de olsa 11. Haftadan önce belirtileri bitenler var yalnız değilsin yani ☺️
Ama içinin rahat etmesi için bence sende koş bi ultrasona çünkü arada kalmak perişan ediyo insanı Ve bebeğini içerde boşa germemiş olursun 😘😘