Nuurnur Merhaba, dostinex kullanarak hamile kalanlar var mı? Hamile kaldıgınızı bilmeden kullanmışlığınız var mı ? Varsa ne kadar süre kullandınız süreciniz nasıl ilerledi?
Mujmuj-1 Nuurnur ben kullandım hiçbir işe yaramadı bende. Aksine dahada kötü oldum. Prolaktin düşmesi için vermişti düşürmedi .prolaktini diyet yaparak düşürdüm hamile kaldım sonra
Nuurnur Nazlimom bende 2. Ayında hamile kaldım farkında olmadan adetim gecikene kadar kullanmısım bu sebepten cocukta gerilik veya düşük riski oldugu söyledi bu kadar kısa kullanımda böyle etkiler olur mu ki