Asyam Arkadaşlar merhaba. Ankara Ortadoğu hastenesinde doğum yapan ve doğum paketi alan var mı acaba?
lidyamom Asyam merhaba ben doğum yapmadım ama ordan doğum paketi aldım ocakta şimdilik 18. Haftam aynı doktorumla takibe devam
Nuronal Asyam ben normalde Mamak su tıp merkezinde sevgi hanıma takiplim 27 haftadır onun anlaşması o hastaneyle olduğu için doğumu orda yaptırıyormuş . Tabi sadece Sezeryan . 22.000 konuştuk şuan ama zam gelme ihtimali de var
Asyam lidyamom Bende yeni hamileyim henüz 5 haftalık ☺️. O yüzden doktor ve hastane arayışındayım. Evime en yakın da orası. Doğum paketi olarak ne kadar ödediniz peki.
lidyamom Hayatatli309 bende Hande hocaya gidiyorum 🫠 sizin kaçıncı haftanız ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız doğumdan sonra çok sevinirim valla inşallah güzel olur doğumunuz 🌸
Asyam Hayatatli309 Merhaba ben 5 haftalık hamileyim henüz bir doktorum yok o yüzden ☺️. Memnunmusunuz doktorunuzdan.
lidyamom Asyam ben 8. Haftada sanırım doğum paketi aldım ocakta 30 bin tl ödemiştik Dr Hande hanıma gidiyorum bende memnunum şimdilik
lidyamom Hayatatli309 inşallah sağlıkla kavuşursunuz ☺️bu arada detaylı ultrasonu da orda mı yaptırdınız ? Benim 2 hafta sonra da detaylı heyecanlıyım biraz 🫠