kubra_0512 Kızlar selamlarr gebeliğimde 12+3 olduk şükürler olsun. Yaklaşık 5 gündürde progestan kullanıyorum. Kullanmaya başladığımdan beri rahimde batma iğnelenme ve anlık ağrı oluyor. Daha önceki haftalarda hissetmezdim hiç normal midir sizce ? 🥲
erenilhan Vajinal progesteron alıyorum ben de 2 haftadır bu 2 gündür bende de oldu vajina içinde batma hissi. Benim daha 6 haftalık. Normal mi bilmiyorum bilen sağlıkla ilerleyen birileri görürse yazar belki
asli-dedeoglu Evet ağrı yapıyor, ateş basması yapıyor 5 haftadır gece 2 tane kullanıyorum fitil olarak uykumdan sızı sancı gibi değişik ağrı ile uyanıyorum geri de akmış oluyor fazlalığı uyandığımda