Sana 9 ay önce başıma gelen olayı anlatayım sonrasına sen karar ver 19 haftalık hamileyken doktoruma kontrole gittim hiçbir şey yok bebek gayet sağlıklı haftasıyla uyumlu dedi 5 gün sonra detaylı ultrason randevum vardı ona girdim bebeğimde hidrosefali kalp damarlarında terslik ve kalbinde delik çenesi gerideydi ve bacaklarının alt kısmı oluşmamıştı ben detaylı ultrasona inanmadım 5 tane perinatoloji uzmanı gezdim İstanbul da dahil Bursa’da yaşıyorum bu arada bana terminasyon önerdiler ama ben hala inanmayıp reddettim ve son gittiğim perinatoloji randevusunda 20+4 günlükken bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim bebeği suni sancı verilerek normal doğumla doğurdum ve perinatoloji uzmanı detaylı ultrason yapan doktorların söylediklerinin hepsi doğruydu hani kadın doğum uzmanına göre bebek saglikliydi gelişimi normaldi ya kafasının kocaman olduğunu ben doğduğunda direk gördüm o 4d ultrason ile nasıl göremedi bacakları yoktu ölçüm yaparken nasıl göremedi görürüm diyor ya hani umarım yaşamazsın böyle şeyler elbette ama detaylı ultrasonu mutlaka yaptırmalısın bu arada hem devlette hem özelde kadın doğuma gidiyordum ikiside hiçbir sıkıntı yok dediler detaylı ultrasona kadar. Detaylı ultrason için çok afaki rakamlar istemiyorlar imkanını bilemem ama mutlaka yaptırmanı öneririm özellikle bir perinatoloji uzmanı olursa çok daha iyi olur özel klinikleri var en fazla ne kadar tutabilir yani muayene ücreti alıyorlar zaten sadece.