Deletedmom_88 Devlet hastanelerinde bir refakatçiye izin var o da erkek olamaz vs tarzı şeyler okudum forumda. Özelde de o şekilde mi nasıl oluyor doğum sonrası?
likesah Deletedmom_88 benim dogum yaptigim hastanede kac kisi kalacagina refakatcinin cinsiyetine karisan olmadi 2 kisi refakatci kalmisti yanimda sadece tek refakatci icin yemek verildi.
sudedemirr Deletedmom_88 ilk defa duydum böyle bir şeyi. Benim yanımda eşim ve annem kalmıştı kimse de bir şey sormadı
38383ELIF Deletedmom_88 odalar tek kişilik olursa karışmiyorlar ama odalar iki kişilik olursa erkek refakatciyi ne özel nede devler kabul etmez odaya bağlı yani
hunilimom Deletedmom_88 devlette kabul etmiyorlar anca oda Bossa tek oda ise belki izin verirler benim ikinci doğumda tekdim odada koridora çıkmasın ama kalsın demişlerdi ama özelde öyle kural yok isterse 5 kişi kalsın
Deletedmom_88 sudedemirr ya arama kısmından baktım merak ettiğim için, bir sürü işte kim kalsın bilemiyorum eşim mi annem mi , bir kişiye izin var, devlette eşe izin yok tarzı şeyler okudum. Bilemedim ben de
Nesfur41 38383ELIF Devlet kabul etmiyorda özelde öyle bir şey yok eşim ve annem gayet rahatlıkla kaldılar
yeschef-13 Deletedmom_88 özel hastanede doğum yapıcam refakatçimde eşim olacak hiç bir sorun yok benim doğum yapacağım hastanede anne bebek sağlığı için max 2 refakatçi izni var onuda bildiriyorsun gün içinde ki yemekler ona göre gelsin diye fiyatlandırmasan bilgi alırken hepsini anlattılar