Ozgeee22 ozlemcebecci38 bende 2 ocakta sezaryen doğum yaptım ve 2 saatlik uyku ile doğuma girdim sabaha kadar evin içinde dolanıp durmuştum 🙈
Gokyas ozlemcebecci38 son gün tadını çıkarmalısın güzelce uyu yarın inşallah sağlıkla mis gibi bebişinin kokusuna kavuşursun bol şans korkma sakın bebeğe kavuşma anını düşün
ozlemcebecci38 Ay inşallah teşekkür ederim . Kendimi zorladıkça daha panikliyorum saldım baklım sabaha kadar oturucam 😅 Ozgeee22
ozlemcebecci38 Bende aynı 7 de burda ol dediler 🤦🏻♀️ İşin garip tarafı hemşireyim olacak herşeyden haberdarım ama yinede uyuyamıyorum işte Suhedammss
Suhedammss ozlemcebecci38 valla bnm üzerimde şuan bı kırgınlık bile var hasta olacak gibi hissediyorum gidişat iyi değil ya hadi hayr olsun 😊
Capraz29 Sağlıkla gelsin bebişler sezeryandan sonra kaç günde toparlanılır acaba ya bana da sezeryan dendi korkuyorum 🥲
Ozgeee22 Capraz29 15.günde tamamen rahatça oturup kalkmaya başlamıştım, benim sıkıntım sezaryen olduğum gün grip olmamdı. Sürekli hapşırıyor ve öksürüyordum haliyle ameliyat yerim inanılmaz zorlandı.
Ozgeee22 ozlemcebecci38 arkadaşım genel anestezi ile oldu ben spinal anestezi ile sezaryen oldum. Sadece ilk uyanma kısmında biraz zorlandığını söylemişti ama kalan süreçlerin hepsi ikimizde de aynıydı. Hiç korkmayın stres olmayın eminim her şey çok güzel olacak ☺️