Newmom777 Kızlar emzirme sütyeni tavsiye ediyor musunuz, kullanışlı mı ? Eğer aldıysanız nereden aldınız? Önerilerinizi bekliyorummm
likesah Newmom777 baslarda emzirme atleti kullandim artik sutyene gectim kapsiz bir model kullaniyorim dagiden aldim memnunum.
aslhnkrts9 Newmom777 ben bugün baktım e bebekte sanki zorlanır insan gibi geldi bana ben sporcu sütyeni olanlardan kullanıyorum onlarla devam edeceğim galşba
Nurrr0006 Newmom777 bende aldım bi tane kapsız düz sade beyaz nbb marka 200 küsürdü onu almadım normal bi marka 110 TL ye aldım elimde bulunsun diyerek çantaya koydum emzirme atleti alacaktım büyük bedeni yokmuş almadım normal 2 atlet aldım öyle