Mayaaa34 Kizlar bebek bas asagi pozisyonda 20 haftadan beri kaburgam agriyor aciyor ayaginimi dayiyor acaba yanma bile oluyor 32 haftalığım sizde oluyormu
Damlanur0524 Mayaaa34 Aynı benimde şu an o pozisyonds ve 2 gündür ağlamaklı bunalmaklı geçiyo günlerim o kadar batıyo ki kaburgam çıkcak gibi hissediyorum ama 3 gün oldu düzeldim bi müddet sonra geçiyo ağrısı bol bol dinlenirsen geçer 😊😊