momofmychildren Kızlar tahminimce bacağımda varis oluştu bu geçici bir durum mu korkmam gerekir mi neden olur? Gebelikten önce yoktu yarın 19 haftalık olacağız Çarşamba günü doktora gideceğim ama burda da sormak istiyorum
fayting momofmychildren evet canım benim annemden genetik yatkınlığım da var. Bir de vajinal varisim de var o daha da kötü 🥲
Zeehraaaa Bende de 30 dan önce çıktı yani 20 ’li haftaların sonunda genital varis vardı şişlik oluyordu şu an yok kalça içinde ve dışında cıkmış gebelikten sonra gidiyormuş ama sizin ki biraz erken olmuş sanki
momofmychildren Naz1234- doktorum normal olduğunu söyledi ama arttı görüntüsü haftaya kontrolümüz var tekrar göstereceğim
Naz1234- momofmychildren çorap falan kullandiniz mi birde ağzınız oluyor mu? Benim bu sıralar ağrılarım arttı çok.
momofmychildren Naz1234- ağrım yok bişey kullanmadim sadece çok fazla ayakta durma ve hareketsiz kalma dedi doktorum ona dikkat ediyorum