Benim ilk doğumum olacak devlete gidiyorum nasipse normal doğum istiyorum. Ama prosedürü bilmiyorum birkaç sorum olacak sanırım bir gece kalınıyor ve bayan kalabiliyormus eş yasakmış doğru mu? Ben doğumdan sonra odaya alındıktan sonra, bebekde gelecek o anda eşimde gelemicek mi gormeye? Yani doğumhanede beni bekleyemez mi bebekle ben çıkana kadar filan yasak mı? Nasıl oluyor