Selale_bati al bi taksicinin numarası bi kaydet bende ailemden uzakta bi şehir de yaşıyorum yeri geliyo eşime işinden dolayı ulaşamıyorum mesai saatlerinde hiç te gerilmiyorim ararim taksiyi çağırırım giderim diyorum elbet ulaşırım çünkü bu böyle bi anda oln bisey degil filmlerde gördüğümüz gibi suyun gelse bisey olsa lök iye çıkmaz hiç bi türlü bebiş yani :) arkadaşımın suyu geldi 10 saat sonra doğumu gerçekleşti gibi gibi 2.doğum vs olsa aniden açıklık gibi durumlar olurdu yani ama ne bileyim işte gerilme sakın olmaya çalış bi şekilde en önemlisi o :) dediğim gibi açıklığın olsa bile miadi gelmediği için bekleyebildi kadar bekliyorlar