Yaklaşık bir haftadır yüksek tansiyon ile cebelleşiyorum bir gece hastanede yatıp çıkmıştım dün tekrar yattım ilaç kullandığım halde tansiyonum düşmüyor. İdrarda protein bakılması için 24 saatlik idrar topluyoruz. 36+1 haftalık olduk sağsalim bu haftayı atlatıp 37 yi görürüm inşallah doktor 37. Haftaya kadar bekletmek için çaba sarf ediyor bebek açısından. Hepinizin dualarını bekliyorum hayırlı ramazanlar herkese 🌙🤲🏻🌸