Merhaba kızlar testimi yorumlayabilir misiniz ? 
Ftnr sanki yok gibi
Ftnr hafif var gibi gördüm
Ftnr ben görmuyorum yok bence
Ftnr geçen ay benim de bmyle çıkmıştı ortada şeffaf bi çizgi gibi bi şey oluyor yok yani
Yok
Valla ben goremiyorum birsey
Yok canım gecikmen yoksa gecikmen olunca dene
Bende bilemiyorum açıkçası ya regle 4 gün var ,artık pozitif görmem herhalde
Çok hafif var ya sanki
Yok bence
Şeffaftan ziyade hami ilk dolmaya başladığında çizgi oluyor sonra kayboluyor