Merhaba ben 27. Haftamdayım ama o haftalarda da d vitamini olarak orzax’ın d3k2’sini ve ocean mommy multivitamin multimineral omega3′ünü kullanıyordum. Bir de demir olarak gyno ferro sanol kullanıyordum. Bu üçünü hala kullanıyorum bu arada tavsiye ederim. Aktif iş hayatım da olmasına rağmen bunları kullanmadığım gebeliğin ilk zamanları hariç hiç yorgunluk vs hissetmedim. Çok ayakta kaldıysam da akşamları magnezyum kullanıyorum ağrı sızı olmasın diye. Tabi siz yine de bir doktorunuza, sağlık ocağına hatta eczacıya da danışın derim.