_ummu_han 30+2 den herkese selam kızlar ☺️ Nasıl gidiyor nasılsınız kaç haftalık oldunuz ☺️ Uykusuz Gecelerim Ve Aşırı Kasılmalarım Oluyor Oda çok hareketli olduğundan galiba ☺️sizlerde durumlar nasıl ☺️
merve_3807 _ummu_han 30 +3 olduk vajina da baskı ani ağrılar başladı uyku zaten yok ruh halim gel gitli oldu hayırlısı ile kucağıma alsaydım
BabyAta _ummu_han 30+1 bendee vajinaya vuran ağrılar oluyor evet birde sol böbreğim ağrıyor kum döküyorum 10 gündür geçmedi galiba hala ara ara bıçak saplanır ağrılar oluyorrr 😢. Doğum için hangintarih diyorlar sizee normal mi olacak sezeryan mı
Halimeo 32 haftalık olduk el ayak ağrısı yanması baş ağrısı artık agirlastim kalkmakta iş yapmakta çok zorlanıyorum nefes darlığı çok oluyor
_ummu_han merve_3807 benimde hareketleri çoğaldı bu ara hiç durmuyor canımı acıtacak derecede oluyor bazen
merve_3807 F123 doktorum normal demişti bana bebek büyüyor ağırlaşıyor ve ağırlığı oraya veriyor dedi inşallah günün de sağlıklıca dünyaya gelirler