Kızlar sorum yukardaki gibi 14 gün önce sezeryan oldum sondadan dolayı idrar yerim de ağrıdı hiç geçmiyo idrara çıkınca orayı kesiyorlsr sanki öyla yanıyorki bazen dişimi sıkıyom idrarımı yaparken sonrası yanma kaşıntı yok nasıl geçecek sezerysnda vrrilen antibiyotik ve ağrı kesiciler biyi oraya işe yaramadı de mı gitsem dayanamıyorum ağrıdan wc ye çıkarken