Limonlukekkk
Duyduğum kadarıyla dışardan kabul etmiyorlar. Yani çoğu hastane bu şekildeymiş öyle duydum. 4 sene önce Burda doğum yapan arkadaşım vardı içerden fotoğrafçı oluyordu. Şimdi merak ettim fiyatını bilen varsa yazarsa iyi olur. Olmadı çarşamba randevum var öğrenicem o zaman