Sabia Selam kızlar. 23 haftalık hamileyim. Son zamanlarda akşama doğru tek bir yanağımda aniden ateşim çıkmış gibi kızarıklık oluyor dışardan gören ateşin mi var diyor. Elim değmiyor sıcağından. Tatlı yemiyorum diyet yaptığım için,her gün düzenli yediğim bi yumurta var acaba o mu yapıyor anlamadım sizce ne olabilir??🤔
Kaya1902 Sabia egzama da olmuş olabilirsiniz egzama olan yer hep kırmızıdır kuruluk falan olur bi de geceleri yanma olur gündüze nazaran
Kaya1902 Sabia kötü fikirde bulunmak istemem ama bende de aynı belirtiler vardı ne olduğuna bi anlam veremiyordum 3 doktor gezdim nolmuş yüzüme diyorum cevap veremiyorlar 3. Doktorumdan allah razı olsun 3 ayda geçirdi egzama olduğunu anlayıp 🤦♀️😊