gulcin8396 Benim şekerim düşük zaten kontrol altına alarak hamile kaldım ama şimdide kanamam var tabi şekerle alakası yok ama ilerleyen haftalarda şeker ne olur bilmiyorum.
gulcin8396 O maalesef oluyor sonuçta tıp 1 diyabetliyiz zaten şeker hastalığı en ufak mutluluk stres herşeyden etkileniyor o yüzden kafana çok takma ilaçlarını düzenli kullan diyetine uy Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz.