Eslem2112 Yarın sabah sezeryana giriyoruz kızlar yüksek tansiyondan dolayı erken alacaklar 36 +2 haftalık olucaz korku var heyecan var ama en önemlisi oğlumun sağlıklı bir sekkilde gelmesi
Miracleee Eslem2112 haftan iyi canım hiç endişelenme. Allahin izniyle sağlıkla kucağına alırsın inşallah mübarek ramazan ayında 🤲🌸
Haticerman Eslem2112 Rabbım sağlıcakla kavuştursun kucağına aldığında hepsi geçti der huzura kavuşursun ❤️
Eslem2112 Anneadayiii__ kesinlikle yazicam canım eğer güzel geçerse ama kötü geçerse kimseyi korkutmak istemem ☺️