Beren01_ çünkü bilmiyorlar tam araştırmıyorlar o yüzden erkek ismini kıza koyuyolar gerçekten miray aslen erkek ismi biz koymakyı düşünmüştük derin araştırınca ve etrafımızda da söylemişlerdi ki bi baktık doğruymuş bunu bilerek de çocuğa o ismi veremezdim kıza verseler bile aslen erkek ismi bizim en büyük sorumluluklarımızdan biri de çocuğa güzel anlamlı bir isim vermek bu isimde güzel anlamlı olmamakla beraber erkek ismi
Anlam olarak sadece bir erkeğe uygun olduğu için Miray’ı kız çocuklarına isim olarak vermek yanlıştır.
Miray kulağa belki feminen gelse de net bir şekilde erkek ismidir. Ne kız ismidir ne de üniseks bir isimdir.