AE42 Ne desem bilemedim ki canım her doktorun tedavi yöntemleri farklı mesela ishal olduğun zaman bol su içmenin lazım ki vücut su dengesini korusun diye
Yani buradan gece 12 den sonra anne ve bebekle ilgili verilen bilgide işgal olduğunuz zaman dikkat edin suyu ve sulu gıdaları eksik etmeyin bebeğin sıvısından eksikliğini söylemişti 🤔
Doktorumda bol su iç demişti
Sende bol bol su iç canım ama yani senide sezeryana alması tuhafima gitti belki bebek tehlikeye girmesi diye yapıyordur