Almilattn merhaba, kolaylıkla sağlıkla geçsin inşallah. Korkulacak bir şey yok şuan tüm duygular birbirine giriyor normal olarak:) sadece bebege odaklanın yeter. İlk yürüyüşten sonra siz 1 2 saat arayla kalkıp yürüyün sivi tüketimine dikkat edin yeter. Benim canim tatlıdır herkes yataktan kalkmayacağımi düşünürken eve gelince asla yatmadım rahat olursanız süreci güzel yonetirsiniz 🙏🏻🌸