Selam bebekler ramazan geldi haliyle hamile olup oruç tutmak isteyenler bunu danışanlar oluyor ama her bünye farklı biri tuttu birşey olmadı diye aynı şey sizdede olacak diye birşey yok kendinizi bebişinizi riske atmaya değer mi? Anlıyorum mübarek aylarda bir çoğumuz tutmak istiyoruz ama karnımızda da bir can taşıyoruz bende 10 yaşımdan beri tek bir ramazanı atlamamış biri olarak bu senede niyetlenmek isterdim ama hem dinimizce hemde bedenimizce buna müsait değiliz herhangi bir sorunda komplikasyonda vicdanımız hiç rahat etmeyecek dediğim gibi herkesin bünyesi farklı bilmeden de olsa bebişe zarar verebiliriz ve Allah korusun belki de bunun sonucu ağır olabilir lütfen dikkat edelim bunları birbirimize danışmak doğru değil🩷🌸 öpüldünüzzz