Sewoo00 Merhabalar ben 17+2 ilk gebeliğim daha hiçbir hareketini hissetmedim hiç midem bulandı sanki gebe degilim ilk gebeliğim sizin nasıl??
61fragnat Sewoo00 Ben de öyleydim karnım çıkana kadar unutuyordum bile bazen hamile olduğumu 😂 hareketlerini de 21. haftada tam hissettim diyebilirim . 17 hafta biraz erken hissedersin merak etme 🌸
Boncukk123 Sewoo00 çok erken 17.hafta için canım 19+3 de pıt pıt seklınde hissettim seyirme gibi ve çok nadir oluyordu 21 den sonra daha net hissettim
EceNaz26 Sewoo00 ben 15 de hissettim ama normal olanı 19 20 diye biliyorum daha hissedersin herkes de farklı zamanı buluyor 😊
Gulsah-207 Sewoo00 14+5 te hissettim sonra 2 hafta hiç hissetmedim 16+5 ten beri düzenli hissediyorum ilk gebeliğim
aslanbeyy 18+5 te ilk tekmelerini hissettim onun öncesinde kasıklarımda dalgalanma hissediyordum . Şuan çok nadir gün içinde hareketini hissediyorum fakat sırt üstü uzannnca daha çok belli oluyor sürekli dolaşıyor🫣