Hanımlar iyi akşamlar,
12+5’teyim bugün. Gebeliğimi çok çok erken 3.haftada öğrendim neredeyse, erken öğrendiğim için bana çok uzun zaman olmuş gibi hissettiriyor. Sanki böyle az kaldı doğurucam gibi hissediyorum 😂 Ama kimle konuşsam aaa çok yeni 12 hafta diyorlar, bir de bana sorsunlar sanki geçmek bilmedi, böyle 28-29dakilere çok özeniyorum 😂 Bunları hisseden bir ben miyim merak ediyorum, sizler nasıl hissediyordunuz ve hissediyorsunuz? İlk gebeliğim ondan da bilgisizim biraz belki ondan da olabilir, tecrübeli gebeler için daha hızlı mı geçiyor :)