Hanımlar 2.gebeliğim ilki normal doğum olmuştu Buda normal olacak Allah nasip kısmet ederse ilkinde başıma ne geleceğini bilmiyordum bilinçsizdim ama şimdi biliyorum bilincindeyim fakat bu daha çok korkutuyor çünkü nasıl bi sancı ağrı çekeceğini bile bile normal doğum bekliyorsun 2.doğum ilkine göre daha rahat geçer diyorlar daha kolay geçer diyorlar ne kadar doğru acaba bilgisi olan var mı çok merak ediyorum zor geçecek diye korkuyorum 😣😣