Merhaba arkadaşlar. İlk gebeligimde gebelik şekerim vardı erken doğum yaptım hatta.oncelikle bunu söyleyeyim. 2 doktor takipliyimm biri özel biri devlette. 20. Haftada şeker yüklemem yapıldı 100 luk hemde şeker çıkmadı şekerim yüksek te çıkmadı dahiliye doktoru gebelik şekerin yok dedi ayda bir açlık tokluk baktır dedi. Ozeldeki doktorum da aynı şekilde gebelik şekerin yok dedi ama devletteki dokror 26 haftalıkken gel tektar şeker yüklemesi yapalım dedi. Ama ben tekrar içmek istemiyorum midem zaten aşırı bulanıyor. Yani ozeldeki doktorum sadcee açlık tokluk isyedi devletteki tekrar yapalım dedi kararsızım tekrar etmek gerekir mi
Seker yüklemesi karşıtları lütfen yazmasın bilgi sahibi gebelik şekeri olanlar 2. Kez tekrar edilmiş olanlar falan bilgi verirse sevinirim