Kullanici61 gebeyken, sütlüyken yaradan sana keyfi tutmama ruhsatını vermiş, kulun ne haddine dil uzatması. Din kültürü öğretmeniyim 2 gebeliğimde de 1 gün dahi tutmadım yine tutmicam, neden kendimi ve bebeğimi zora sokayım, tutmim diye izin verilmiş, bu izni yerine getirerek ,ramazanı saygı hürmet ile geçirerek sevabını alacağız zaten 🤗 kendi tercihi ile tutanlara lafım yok kesinlikle de tutmayanlara dil uzatanlara yaradanın verdiği ruhsat olduğunu hatırlatırsanız seslerini keserler🤭