Ars2223 Bulantım vardı ama prilam kullanıyordum biraz düzelmiştim bu hafta yine bulantılarım çoğalmaya başladı normal mi acaba bilemiyorum 11+5 oldum bugün acaba demir ilacı falan mı arttırdı bilemiyorum randevumda haftaya
lLavinia Ars2223 aynısını yaşıyorum etkisi yok denecek kadar azaldı sadece dakka başı kusmuyorum neden böyle oldu anlamadm.
Zseda Ars2223 kız ben günde 4 tane prilam içmeme rağmen kusuyordum😀 20.haftamda bulamntilarim kesilmeye basladi 😀 hafifler diye bekliyorsun ama gerçekten daha siddetlenerek artmisti. Biraz dayanmak gerekiyor çok zor biliyorum ama geçiyor insallah bu kadar uzun sürmez tabi
Ars2223 Cilginanne2bebeli68 ben 9 haftadan beri kullanıyorum hiç birşey yiyemiyordum çünkü doktor 4 tane ye kadar atabilirsin demişti ama ben 2 bile çıkartmak istemiyorum günde 1 defa kullanıyorum
sheisamother 5 haftalıkkem mide bulantısıyla gebe olduğumu öğrendim o günden beridir düzenli her gece iki prilam ı suyla içiyorum doktor tavsiyesiyle tabii kusma yok ama sürekli gün içinde rahatsızım midem kötü sürekli 😢 umarım geçer bir an önce 🙏
Ars2223 sheisamother çok kötü birşey 🤦🏽♀️ben aslında bu haftaya kadar iyiydim çok nadir kusmaya başlamıştım şuan hep bulantı hem kusma var kullandığım vitaminlerden olduğunu düşünüyordum
chrysanthemum Ya ben de 12+3 oldum yeni yeni midem bulanmaya başladı bu zamandan sonra bulanacağımı sanmıyordum şaşırıyorum çok rahatsız edici cidden😕
Sema_1nur chrysanthemum benim de baş dönmesi ve baş ağrı vsr 12+ 2 günlüğüz 11. Haftanın başından beri var
Ars2223 Zseda evet bazı kişilerde geç bitiyor doğuma kadar devam eden bile oluyormuş 🤦🏽♀️ben kusmaya başladığım an yemek yiyemiyorım şuan su bile zor içiyorum
Zseda Ars2223 evet doğuma kadar devam eden varmis. Bende burda çok post açtım mide bulantısı icin. Su içmek zulüm bilirim. Sonra da mide yanması başlıyor zaten analık zor 😀
Zseda Sema_1nur bu da normal. Kandaki progesteron hormonu artiyor vücut gebeliğe alışmaya çalışıyor baş dönmesi ve baş ağrısı oluyor ..
Ars2223 Sema_1nur baş dönmesi bende arada oluyor baş ağrımda dışarı çıktığımda yada kalabalık bir ortamda bulunduğumda çok oluyor o yüzden gezmeleri azalttım 😂