Fatmaaa95 Selamlar, hayırlı ramazanlar 🤗 Oruç tutacak var mı? Varsa doktor vs önerdi mi acaba? Aydınlatalım birbirimizi ☺️
Canan-06 Fatmaaa95 doktor sıkıntı görmese bile mide bulantım tutmama engel aşırı bulantım oluyor tutulmaması gerektiğini düşünüyorum zaten
biranne__ Fatmaaa95 bn tutmayacağım bildiğim kadarıyla doktorlarda önermiyor tutmıcam diye sormadım açıkçası
metemom_ Fatmaaa95 doktorum 12 haftadan küçükse tutulabilir fakat büyükse bebek anneden beslenmeye başlar bebeği riske atmış olursun demişti bana tabiki sizin durumunuza bağlı benim tansiyonum şekerim düşüyor dayanamam tutmicam
Vaveylaa_2727 Aleyküm selam canım hayırlı ramazanlar ben gıtım doktoruma baktı ultrasondan bı sıkıntı engel yok tutmaman için mide bulantıların olmadığı sürece kendını ıyı hıssettıgın sürece tutabılırsın dedı bana bende baslayacam orucuma inşallah canım
Guclu_anne Vaveylaa_2727 Aramızda üç hafta varmış. Bende 8 haftalığım. Çok sık acikiyirum. Sofradan kalkacakken açlık oluşuyor hemen sizde de böyle oldu mu hiç? Bu sebepten tutamayacagim orucumu
Techr Fatmaaa95 33 um bende tutmayacağım bünye ilede alakalı çok aç kalınca kan şekerim tansiyonum düşüyor gibi sonra tutarım inşallah riske girmek istemiyorum
lLavinia Yani anlamadım şey gebelikte oruç tutmama hakkınız var. Israrla tutma sebebiniz sonradan kazaya kalmasın aman tutamam edemem falansa bilemiyorum artık. Bebeği aç bırakmayın da. Oruçla ilgili kaçıncı post sayamadım.
Fatmaaa95 Techr aynı bende öyleyim aç kalınca başım dönüyor bir de bebeğimi de aç bırakmak istemiyorum sonrasında kazasını yapacağım inşallah
Bircanbingol Guclu_anne evet canım banada oluyordu ben yemek yerken acıkıyordum 15. Haftadan sonra geçiyor ben şuan 27.hftadayım şuan iyiyim
Vaveylaa_2727 Guclu_anne evet ilk başlarda olmustu şimdi oyle degılım cok sukur ıyıyım ama bende hepsını tutamasamda ıkı gun tutup ıkı gun ara vermeyı düşünüyorum bu şekılde devam ettırırım dıye nıyetım aldım bakalm
Esonuzzz Guclu_anne Bende 8 haftalığım şuan açlık değil de çok fazla mide bulantısı var ilaç verdi doktorum ilk günü denemek istiyorum
Guclu_anne Esonuzzz Çok acikiyirum. Bı okadarda bulantım oluyir. Doktorum banada verdi ilaç ama o daha çok midemi bulandırdı. Kocaman hap bide. Kırmadan içilmiyor. Kırıncada çok zorluyor. İlk gebeliğimde prilam Dr vermişti doktorum iyi gelmişti. Bu verilen hem vitamin takviyesi hem bulantı onleyiciymiş
Eda3838 İki gün tutup bir gün dinleneceğim. İftar sonrası bol su bebeği besliycek şeyler yemeyi düşünüyorm bakalm .
Tatlianne38 Ben 17 haftalık hamileyim…bebekte bı sıkıntı olmafigi sürece,bı de iftardan sahura kadar 3 litre su iç dedi doktorum…bı sıkıntı olmaz tutabilirsin dedi …
Tatlianne38 Bir de arkadaşlar bizim dinimizde hamileler oruç tutamaz diye bir ayet yok…tutmak isteyen tutar,,tutamayan da kazasını sonra tutar,rabbim herşeyin kolayını verir inşallah