Gamze-D Kızlar 7+4 deyim en ufak birşey yesemde midem resmen şişiyor sindirim problemim var sanırım yaşayan var mı
Esraa5377 Gamze-D 35+5ten selam şişme değil de şuan midemden boğazıma kadar yanıyor hamile reflusu oldum sanırım bende😔 gece yatmadan biseyler yememelisin
Semyil Gamze-D malesef ilk aylarda benimde öyleydi doktoruma söyledim oda ilk aylarda bağırsak hareketleri yavaşladığı için şişme ve kabızlık problemi oluyor malesef ama merak etme 9. Yada 10. Haftadan sonra rahatlarsın demişti dediği gibide oldu şuan rahatız
Gamze-D Bende su içsem inanılmaz şişiyor resmen gözle görünür şekilde hiç iyi değilim 😥 yiyemiyorum şişlikten uyuyamıyorum midemde gastritte var birleşti sanırım sıkıntı
Semyil Gamze-D o kadar iyi anlıyorumki benim problemlerimin aynısını yaşıyorsun hamileler için olan özel egzersizler var gaz sıkışmasında ben onları uygulamıştım youtube’dan istersen sende bi göz at umarım rahatlarsın
Elfthh İlk üç ay folikten oluyor kzuum kullanıyorsan sonra geciyo birakacaksinya zaten bı sure sonra ay ben üç ay gazlı gezdim ssnci