Yes_mom0 Kızlar 15 gündür regl gecikmem var 9. Günü test yapmıştım negatif çıkmıştı sizce bir ihtimal bile geç döllenme olma ihtimali var mıdır yarın kan vermeye gideceğim hayırlısıyla