Babyy21 kolik Bi bebek mi acaba, günde 4 5 bez idrar dolduruyorsa ve 2 kez kaka yapıyosa sütün yetiyodur demişti dr um, bide ilk 4 ay genelde 800 gram- 1 kilo arası alıyolar,kilosuna bakıp da sütünün yetip yetmediğini anlayabilirsin.. emzirdikten sonra dik tutup kucağına almalısın gazını çıkarmadan yatış pozisyonuna getirmemeye çalış ,gaz da rahatsız ediyo olabilir, bide yediklerine dikkat et çok minik daha sütten de geçip ağrı gaz yapar. Ve müzik 😍Bi tane sakin bebek müziği seçin hep aynısını dinletin, sakince konuşup teskin etmeye çalışın , müzik çok işe yarıyor. Bide gaz damlaları mide de ağrı yapıyo ondan da ağlıyo olabilir. Onun yerine rezene çayı tüketin 2 su bardağı öğlen akşam. Benim çocuklar prematüreydi kolik bebeklerdi gaz damlası daha deliye çeviriyodu dr verme demişti Bi sor istersen onu da dokunuyodur belki