Kızlar 39+3üm bugün devlette 4200 ölçüldü hemen yatış sezeryan normal doğuramazsın dedi sonra özele gittim doktorum 3700 ölçtü o da beklersen normal doğum zorlaşır dedi nstde sancı falan da yok kafam allak bullak normal istiyorum ama kilolu bebek olunca da korkuyorum var mı 4 kilo normal doğurann