hsrtbymkr Kızlar Hafif Adet olacakmısım gibi ağrım var Kasıklarımda birde bel ağrısı ve aşırı akıntı var bu normal mi ? 3 buçuk 4 haftalık falan
12moom hsrtbymkr evet çok normal ben o zamanlar ağrıdan duramıyordum bende şuan 7.haftadayim halen ara ara olur sanki böyle adet olacakmışım gibi sancı oluyor
Eda0705 Aynı dönemdeyiz. Benim de karnımda ağrı var. Normal bir durum. Aşırı şiddetli değilse tabiki. Endişelenme. Akıntında normal. Biraz sinir stres yapayım daha çok ağrıyor.
hsrtbymkr 12moom benimde aynı sanki her an kanama olacak adet olacakmışım gibi hissediyorum durup durup ağrıyor
hsrtbymkr 12moom benimde ağrıyor sabah yemekten sonra çok kustum şimdi iyi kaç gündür ağrı filan yoktu bugün var