Kızlar dün gece ansızın hastalandım hiç birleyen yokken ortada hemde, ateşim çıkıyor sürekli düşürüyoruz ama ağrıdan sıIdan napıcamı şaşırdım
Hollanda’da yaşıyorum burda kafana göre hastaneye giremiyorsun hele hamileysen eve izin vermeden kâğıt vermeden giremiyorum ateşim 3.50 oluyor parasol la suyla düşürüyorum ama nir kaç saat sonra yine aynı ne olur sizler napıyosunuz evde varmı yapılacak bişey yazın yardıma ihtiyacım var
22+1 haftalık hamileyim