Arkadaşlar bahsettiğiniz şey karın sertleşmesi ve bu haftalarda normal. Ama hanımefendinin bahsettiği şey SAĞDA durması bebeğin. Karın sertleşmesinde bebek ÖNDE toplanır ve karın taş gibi olur. Ola da bilir bu arada anormal değil, yorulunca falan gayet normal. Sonra dinlenince geçiyor.