Kızlar merhabalar son bir saattir kasılmalarım var ama çok şiddetli değil aşşağı kısma vuruyor ama adet ağrısı gibi hafif bir ağrı var başlangıç mı ? Sancıları evde karşılamayı düşünüyorum şuan şiddeti çok az yani öyle aman aman bir sancı yok nasıl oluyor tarif edermisiniz 37+3 haftalığım