Civciv07
38+1 de yatışım yapıldı. 38+2 akşamında 35 saat suni sancı ile doğurdum 😅😅
Şöyle; 1 dakika kuvvetli sancı geldiğinde , 1 dakika da dinlenme molası veriyor. Ancak benim suyumu doktor patlattı 33.saatte, sonrası dayanılmazdı. 8 cm açıklıkta artık doğuma alın diye yalvarınca aldılar 😅