Mervemrl a doktoruna söyle mutlaka canım bnm ılk oğlumda dokuz ay bulandı mıdem ıkıncıyı beklıyorum hala mıdem bulanıyo çoğunun ilk 3 ayı geçiyo mide bulantısı dayanamıyosan doktor ilaç yazıyo prilam bnm ilacım 37 haftalık bebeğim hala içiyorum çnkü içmeyınce herseydn iğrenıyorum afedersin çıkarıyorum bayılcak gibi oluruylrum o yuzden sabah akşam ılac içiyorum ılac kesiyo bulantıyı olmuyo tabı bnmki farklı bişey herkeste böyle olmuyo geçiyo çogu ama dayanamıyosan sor doktoruna yazacaktır ilacı çnkü ne yersen ne denersen dene o iğrenme geçmiyo insandan 3ay mafeder seni çok siddetliyse